Gladiatorerna!

I kväll är det dags för final i " Gladiatorerna". Mitt 6-åriga barnbarn och jag tillhör de verkliga entusiasterna. Ja, ni får gärna skratta och mena på, men det finns faktiskt ett stort djup i detta program. Hur tror ni att det känns att ramla ner från klätterväggen? Väldigt djupt fall, vill jag påstå. Bassängen som de kastar sig i är också väldigt djup, så det så. Vilka kroppar de har! Titta på Tor. Vilken karl! Tre meter mellan vingspetsarna. Ursäkta, jag menar lårmusklerna. Maken tittar underligt på mig. Tycker du att han är snygg? frågar han. Snygg är bara förnamnet! " Tänk om du hade sådana muskler, gubbe lilla".Musklet!! " Det är inga muskler"! En massa luft är vad det är"! Han orkar knappast att lyfta en matkasse", fortsätter den med äkta muskler utrustade maken.
Gladiatorn redo? Utmanaren redo? "Alltid redo säger maken som kämpar med att lyfta sin ölburk. 


Kommentarer
Maria/Javabönan

Haha...i kväll kommer min ölburkslyftande gladiator hem också. =)


Ha en mysig helg!

Kram kram

2013-03-22 @ 18:44:02
URL: http://javabonan.blogspot.com
Anonym

Trevlig Helg! Jag ska stå på loppis på lördag!Vi får höras om påsken! Kram

2013-03-23 @ 07:03:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kikkipalerud.blogg.se

Kåsör och undersköterska. Farmor och mormor till 12 barnbarn. Tidigare kåserat i T-Bladet, m.fl tidningar. Har 2010 fått en bok utgiven, innehållande ett antal av mina samlade kåserier. Skriver även dikter och tal till fester, bröllop, mm.

RSS 2.0