Fetma!

Det sitter i huvudet, säger någon när man pratar om fetma. Det är tur att inte alla överflödskilon sitter på huvudet. Då skulle man se väldigt "annorlunda" ut. Idag har jag och min numera hälften så stora dotter (- 50kg ), gjort en ny uppföljande intervju med journalist och fotograf från Nerikes Allehanda. Det första reportaget gjordes för ett år sedan. Kommer i tidningen om någon vecka. Vad har då jag själv att komma med. Det kan vi ta en annan gång!
Vill bara upplysa Er om att det var jättejobbigt att hålla in magen inför all fotografering. Så det så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kikkipalerud.blogg.se

Kåsör och undersköterska. Farmor och mormor till 12 barnbarn. Tidigare kåserat i T-Bladet, m.fl tidningar. Har 2010 fått en bok utgiven, innehållande ett antal av mina samlade kåserier. Skriver även dikter och tal till fester, bröllop, mm.

RSS 2.0