Massage!

Jag läser just nu om ett par magiska åtstramande byxor, Hör och häpna. Med inbyggd massör!  Ät och drick vad du vill. Den lille massören tar hand om allt. Jag undrar blott. Ska man mata denne? Vad gör han av överskottet? Visst verkar det konstigt? Bära runt på en annan karl dagarna i ända och ändå se smal ut. Konstigt! Hur kan man vilja ha ett sådant arbete. Har han övertidsersättning? Han existerar tydligen i form av små bubblor som stramar åt när man rör sig. Mycket effektiv, påstås det. Jag tänker prova. Vad har jag att förlora? Ja,ja. Jag har varit gift i fyrtiotre år. Spelar roll! Det inte ögat ser det gråter det inte av, så det så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kikkipalerud.blogg.se

Kåsör och undersköterska. Farmor och mormor till 12 barnbarn. Tidigare kåserat i T-Bladet, m.fl tidningar. Har 2010 fått en bok utgiven, innehållande ett antal av mina samlade kåserier. Skriver även dikter och tal till fester, bröllop, mm.

RSS 2.0