Oss knubbsälar emellan!

Face-book och andra tekniska fenomen, är väl ändå på både gott och ont. Jag är faktiskt ingen bakåtsträvare fast jag ibland blir jämförd med en sådan.Det är väl flera än jag som inte kan skicka sms? Jag har full kontroll över mina barnbarn t.ex på Face-book. Som en slaghök lusläser jag deras inlägg för att se om de är godkända. De får skylla sig själva som vill vara mina "vänner".Jag har ännu inte hotat dem med indragna födelsedagspresenter, eller liknande.
Döm av min förvåning när
jag denna förmiddag
får se
att den  snart 11-åriga Albin har  anmält mormor till " KNUBBSÄLSKLUBBEN".Han fyller år på lördag
och ligger.nu på gränsen för indragning av present!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kikkipalerud.blogg.se

Kåsör och undersköterska. Farmor och mormor till 12 barnbarn. Tidigare kåserat i T-Bladet, m.fl tidningar. Har 2010 fått en bok utgiven, innehållande ett antal av mina samlade kåserier. Skriver även dikter och tal till fester, bröllop, mm.

RSS 2.0