KÖRT OCH GÖTT !

Idag blir det kört! Jag ska bört!
Måste bara reagera på en annons. " Sätt fart på ditt sexliv med hjälp av Rosenrot! Vad vet de om mitt sexliv? Nada.
Sätt fart! Hur i all värden menar de? Rosenrot? Vad ska man ha roten till. Det vill jag inte ens tänka på. Rosor är ju alltid välkomna, men rötter. Sätt fart! Man är faktiskt inte så snabb nuför tiden. Om nu det ska vara någon nackdel att ta det lugnt. Det enda man är stel i nuförtiden är lederna. Så det så. Vad var det nu man rekommenderade? Jo visst ja: " ROSENROT"!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kikkipalerud.blogg.se

Kåsör och undersköterska. Farmor och mormor till 12 barnbarn. Tidigare kåserat i T-Bladet, m.fl tidningar. Har 2010 fått en bok utgiven, innehållande ett antal av mina samlade kåserier. Skriver även dikter och tal till fester, bröllop, mm.

RSS 2.0